Zamówienia i wysyłka

  • Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego towaru oraz od sposobu dostawy.  W przypadku braku towaru lub kiedy towar jest na zamówienie o terminie realizacji poinformujemy Państwa niezwłocznie poprzez email lub telefonicznie. Z reguły czas realizacji złożonego zamówienia w przypadku braku towaru na stanie nie trwa dłużej niż 7 dni roboczych.
  • Kiedy wszystkie zamówione przez Państwa produkty są dostępne, towar wysyłamy w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia lub w przypadku płatności z góry od momentu zaksiegowania pieniędzy. W przypadku zamówień złożonych w weekend lub poniedziałek, towar wysyłamy w ciągu 48 godzin.
  • Paczki nadawane są tylko i wyłącznie w dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu jej doręczenia.
  • Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki, adresu, pod jaki ma zostać dostarczona, a także potencjalnych, całkowicie niezależnych od nas i naszych partnerów zdarzeń losowych, jak np. wyjątkowo niekorzystne warunki pogodowe, awarie techniczne, itp. W przypadku firm kurierskich czas ten wynosi na ogół 1-2 dni robocze. W przypadku poczty polskiej 2-5 dni. W przypadku paczkomatów 2-3 dni.

Wystarczy kliknąć button „Moje Konto” w prawym górnym rogu głównej strony i postępować zgodnie z zaleceniami. W ustawieniach swojego konta możesz przejrzeć swoje ostatnie zamówienia, zarządzać adresami płatności i dostawy oraz zmieniać hasło i szczegóły konta.

  • Przed złożeniem zamówienia zawsze możesz samodzielnie dokonać zmiany adresu dostawy poprzez modyfikację w swoim panelu zamówień lub dodanie innego adresu dostawy podczas składania zamówienia.
  • Po złożeniu zamówienia nie możesz samodzielnie zmienić adresu dostawy, jednak jeśli towar nie został jeszcze spakowany i wysłany możesz napisać do nas lub zadzwonić i poprosić o modyfikację adresu.
  • Jeśli towar został wysłany i nie było jeszcze pierwszej próby doręczenia obsługa sklepu może w pewnych wypadkach za pośrednictwem firmy kurierskiej zmienić adres doręczenia. Należy niezwłocznie poinformować o tym obsługę sklepu.

Po wysłaniu zamówienia na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość  z informacją o wysyłce. Zawierać ona będzie między innymi numer listu przewozowego danego kuriera oraz link do strony, gdzie będzie można sprawdzić aktualny status przesyłki. 

Jeśli z jakiegoś powodu chcą Państwo anulować zamówienie prosimy niezwłocznie nas o tym poinformować poprzez email lub telefonicznie. Dzięki temu nie narażą nas Państwo na dodatkowe koszta związane z nadaniem paczki z anulowanym zamówieniem.

  • Przesyłki wysyłamy do krajów znajdujących się na terenie Unii Europejskiej. Ceny przesyłek w UE mogą Państwo sprawdzić w: Kalkulatorze Przesyłek 
  • Wysyłka do krajów z poza obszaru Unii Europejskiej tylko po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedawcą. 
  • W przypadku płatności  zwykłym przelewem, czas doręczenia paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie), który zwykle nie przekracza 3 dni roboczych.
  • Płatności można dokonać w złotych na konto złotówkowe o numerze:

    51 1050 1735 1000 0092 3628 1086

  • W euro na konto w walucie euro o numerze: PL 13 1050 1911 1000 0097 1676 1425
    Swift/Bic: INGBPLPW
  • Jako odbiorcę przelewu prosimy wpisać “Minobi Kacper Lis, Ul.Niepodległości 24H/22, 66-400, Gorzów Wlkp”.  W tytule przelewu numer Państwa zamówienia.
  • Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia, w przypadku gdy płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty złożenia zamówienia).
  • W przypadku płatności dokonanej za pośrednictwem jednego z systemów płatności online, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie kilka minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest on w pełni automatyczny.
  • Wszelkie reklamacje dotyczące zakupionych Towarów, w tym dotyczące przebiegu realizacji zamówienia i zwrotów należy składać pocztą email na adres sklep@wolnekonopie.pl.  Zgłoszenie reklamacji dotyczącej niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem oraz reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki w transporcie powinno nastąpić niezwłocznie  jednak nie później niż 3 dni od momentu odbioru przesyłki z zamówieniem. Sprzedawca informuje, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, Kupujący ma prawo (zgodnie z ustawą Prawo przewozowe) do zwrócenia się do dostarczyciela z żądaniem sporządzenia protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Protokół powinien być sporządzony w obecności kuriera oraz zawierać zdjęcia (z datownikiem) stwierdzonej niezgodności, co pozwoli sprzedawcy na pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Reklamacje złożone po 3 dniach od momentu odbioru przesyłki oraz bez sporządzonego protokołu szkody nie będą rozpatrywane. Zgłoszenie reklamacji dotyczącej stanu przesyłki odbieranej w paczkomacie InPost należy dokonać korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, w którym należy natychmiast ponownie umieścić przesyłkę w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny zostanie wysłany na adres e-mail Klienta. Należy go wypełnić w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeśli Klient tego nie zrobi, paczka zostanie odesłana do nadawcy. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń przesyłki można zgłosić nie później niż w terminie 7 dni od daty odbioru. W tej sytuacji konieczne jest udanie się z reklamowaną przesyłką do placówki InPost oraz sporządzenie protokołu szkody w placówce.
  • Zalecamy również aby składali Państwo reklamację bezpośrednio u spedytora poprzez specjalne formularze reklamacyjne:  reklamacja Fedex , reklamacja Dpd , reklamacja Poczta Polska , reklamacja Inpost, reklamacja Ups , reklamacja Dhl 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego w sekcji kontakt.